21 Ekim 2017 Cumartesi

ARDAHAN KARS IĞDIR TANITIM GÜNLERİ BİTTİ


ARDAHAN KARS IĞDIR TANITIM GÜNLERİ BİTTİ 
aynı tas aynı hamam sözünden yola çıkarak geçerliliğini koruyan ardahan kars ığdır tanıtım günlerine bilindik yüzler katıldı halkın az ilgi gösterdiği 
tanııtm günlerine bölge derneklerinin yaptığı etkinliklere katılan simaların katıldığı ve yoğun ilgi gösterdikleri görüldü tanıtım günlerinin başlamasından önce
önce basına ardahan ve ığdırlıların katılmıyacağı bilgisi verilmişti ancak ardahan kars ığdır tanıtım günlerinde karslılardan çok ardahan ve ığdırlıların varlığı hisedildi 
dernekler tarafından organize edilen tanıtım günleri her sene istanbul ve ankarada yapılıyor.bu sene istanbulda ikincisi düzenlenen
ardahan kars ığdır tanıtım günlerine karşıt derneklerin temsilcilerininde yer aldığı görüldü


Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post