29 Ekim 2017 Pazar

ARDAHAN TANITIM GÜNLERİ

daha önceleri televizyon ve radyolarda tanıtım günleri düzenliyen dernekler bu işi sokağa taşımış durumda
türkiyenin bir çok derneği ankara istanbul ve izmir gibi mega kentlerde memleketlerinin ürünlerini sergilemek adına tanıtım günleri düzenliyor serhat bölgesinde bulunan ardahan kars ığdır dernekleride bu modaya uymuş durumda Geçtiğimiz günlerde ankara ve istanbulda ardahan kars ve ığdır tanıtım günleri yapılmıştı
merkezi istanbulda bulunan ardafed ardahan dernekler federasyonuda benzer bir etkinlik yapmak adına
ardahanın dernek ve stk'larına çağrıda bulunmuştu bir çok dernek ve stk bu çağrıya olumlu cevap verdi
bunun üzerine ardahan tanıtım günleri yapılması için karar verildi bölgenin ve ilin bir çok kurumunda destek verdiği ardahan tanıtım günleri 24-25-26 kasım 2017 tarihinde istanbul maltepe sahilinde yapılacaktır
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post