3 Aralık 2017 Pazar

Ardahan Milletvekili öztürk yılmaz

Öztürk yılmazın dokunulmazlık dosyası mecliste CHP Genel Başkan yardımcısı ve aynı zamanda CHP Ardahan Milletvekili olan Öztürk Yılmaz'ın dokunulmazlık dosyası çok sayıda milletvekili dosyası ile birlikte TBMM'ye sevk edildi.
CHP Ardahan Milletvekili olan Öztürk Yılmaz, sosyal medya hesabından dokunulmazlık dosyasının TBMM'ye sevk edilmesine sert tepki gösterdi. Yılmaz'ın açıklaması şöyle:
Dokunulmazlık dosyam TBMM’ye sevkedilmiş. Ne yaptım da dokunulmazlığım kaldırılıyormuş? Sizin gibi hırsızlık mı yaptım?
Ben vatansever, Atatürkçü, demokrat ve Allaha sonsuz inanan biriyim.
Alın o dokunulmazlığı ve milletvekilliğini başınıza çalın!
Allah’tan başka kimseye de eğilmedim ve eğilmem. Siz de bunu biliyorsunuz!
Ben bu mücadeleyi koltuk için yapsaydım Büyükelçi olduktan sonra keyfini sürerdim ve siyasete girmezdim. Karşınızda asalak, şakşakçı yok!
Beni katil terör örgütü korkutamamış da siz kimsiniz ki korkutacaksınız?
Allah büyüktür. Bu devrana son vereceğiz. Bu milletin öz evlatlarını bu tür aşağılık korkularla mı susturacaksınız?
2019’a çok kalmadı. Görüşeceğiz.
Adım ÖZTÜRK. Soyadım ise YILMAZ. İyi okuyun….. Bildiğinden geri duran da alçaktır! Hodri meydan….
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post