12 Şubat 2018 Pazartesi

ardahan Halilefendi muhtar adayı Alaaddin Kemaloglu





Alaaddin Kemaloglu Halilefendi'de Aday
Ardahan’ın ünlü Arzuhalcisi Alaaddin Boy, 2019’da yapılacak Mahalli seçimlerde Halilefedi Mahallesinde muhtar adayı olduğunu açıkladı. sosyal medya sitesi facebook'ta adaylığını duyuran kemaloğlu projelerinide açıkladı işte Alaaddin Kemaloglu'nun mesajı
2019 HALİLEFENDİ MAHALLESİ MUHTARLIK ADAYI BİLDİRGEMDİR.
Gelişmekte olan ilimiz merkezinde, elbette ki kimi eksiklikler ve sorunlar mevcuttur. Gerek şehircilik anlamında ve gerekse bürosrasi ve yeterlilik anlamında mahallemiz Halilefendi mahallesinin çok geride kaldığını maalesef hepimiz üzülerek sadece seyrediyoruz.
Mahallemizin başal sorunlarından biri alt yapı ve imar sorunudur. Bu sorunları üst sorunlar takip etmektedir. Özellikle kayabaşı mevkiinde doğru dürüst yol, kaldırım ve aydınlatma halen sağlanamamıştır. Bu sorunlar muhtarın görevi gibi görünmeyebilir, ancak Belediye senin mahallende, senin sokağında neler olduğunu, nelerin eksik olduğunu bilemez, muhtar olarak senin bildirmen gerekmektedir.
Mahallemizdeki her bireyin iletişim telefon ve e-mail adresleri ile sosyal medya hesabının muhtarlık tarafından bilinmesi ve kayıt altında tutulması gerekirken maalesef bizim muhtarlığımızda mahallemizde kaç tane cadde ve kaç tane sokak olduğu bile kayıtlı değil ve bilinmemektedir.
Sorunların çözümü noktasında gerek Belediye, gerek Valilik, gerek Bakanlıklar ve gerekse Cumhurbaşkanlığı düzeyinde bir iletişim ve talep ağı kurulması, olumsuzlukların giderilmesi ve mahallemizin hak ettiği düzeyde yatırım alması gerektiğine inanıyorum. Resmi yazışmalardan tutun talep ve başvurunun nasıl yapılacağını bilemeyen, iki cümle kuramadığı halde aday olanların ise dikkate alınmaması gerektiğine inanıyorum.
Bu iş ehliyet ve liyakat işidir. Bu iş resmiyet ister, bu iş özveri ister, bu iş AŞK ister. Ben mahallemin aşığıyım arkadaş.
Defalarca kez aday oldum, kimseye en ufak bir kırgınlığım ve küskünlüğüm yoktur, bilakis her kese saygı duymuş ve elimden geldiği ölçüde yanında yer almış bulunmaktayım. Bundan sonraki süreçte de böyle olacağına kimsenin şüphesi olmasın. Muhtarlık elbetteki siyaset yapma yeri değildir, ben yıllardır bu mücadeleyi veriyorum, eksikleri görüyorum ve bu sorunları nasıl çözeceğimi takdir edersiniz ki çok iyi biliyorum.
Son olarak neden tekrar tekrar aday olduğumu belirtmekle birlikte tüm mahalle halkımın bana ve sorunları çözeceğim irademe sahip çıkmasını ümit ediyor, hepinize saygılar sunuyorum.

NEDEN ADAYIM.
1- Mahallemizde 3 kattan fazla ruhsat ve imar verilmemesi sebebiyle adayım,
2- Mahallemizde alt yapı, cadde, sokak kaldırım, yol ve aydınlatma yapılmadığı için adayım,
3- Mahallemizde yeterli ölçüde temizlik hizmetleri yapılmadığı için adayım,
4- Mahallemizde çok ihtiyaç sahibinin olması ve hak edene yardım ulaşmaması sebebiyle adayım,
5- Mahallemizde önemli ölçüde tarım ve hayvancılık sorunlarının olması sebebiyle adayım,
6- Mahallemiz Ardahan’ın kurulmasına vesile olan köklü bir mahalle olmasına rağmen arsası, arazisi, tarlası ve çayırı para etmediği için adayım,
7- Mahallemizin dağı ve arazisinin elektrik direği çöplüğüne dönmüş olması sebebiyle adayım,
8- Mahallemizde her ay toplantı yapılıp sorunların istişare edilmemesi sebebiyle adayım,
9- Mahallemizin gelişmesi için proje üretilmemesi sebebiyle adayım,
10- Mahallemize reva görülen çöp yığınları ve it barınağının kaldırılması için adayım,
11- Mahallemizin güzelleştirilmesi, yaşatılması ve kalkınması için dernek kurulmaması sebebiyle adayım,
12- Mahallemizin ve yaylalarının talan edilmesine karşı olduğum için adayım,
Bahsettiğim sorunları çözebileceğime olan inancım tamdır. Özgüvenim tam ve yeterliliğim yüksektir. Desteklerinizi bekliyor SAYGILAR SUNUYORUM.


CNN ARDAHAN İNTERNATİONAL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post