16 Nisan 2018 Pazartesi

ardahan dernekler federasyonu ardafed





 MEHMET ALİ ARSLAN ARDAFED'e TALİMAT VERMEDİM
DERNEKLER MEHMET ALİ ARSLAN'sız MEHMET ALİ ARSLAN'da DERNEKSİZ OLMAZ


Son günlerde sosyal medyada mehmet ali arslan'ın ardafed ardahan dernekler federasyonuna talimat verdi yönünde
haberlerin dolaşması üzerine. imparator mehmetali arslan'dan cevap gecikmedi arda fed facebook sayfasında ve kendisine ait google sayfasında paylaşım yapan ardahanlı gazeteci yazar
sosyal medya uzmanı mehmet ali arslan (imparator) insanlar bizleri yanlış algılıyor

derneklere destek olmak  öneri sunmak talimat olarak
algılanmamalıdır. doğrudur ardafed ardahan dernekler federasyonunu kuruluşundan beri destekliyorum kurucu: baskan güven doğruyol yönetimi ikinci başkan yaşar geler
hocamızın yönetimi  ve şuan mevcut baskan fakir yılmaz yönetiminine destek oldum olmaya devam edeceğim gelecekteki yönetimlerede aynı hasasiyeti göstereceğimden kimsenin kuşkusu olmasın
çünkü ardafed bizim malımız ardahanın malı istanbuldaki ardafedi ardahanın en büyük derneği olarak görüyoruz böyle tanıtıyoruz ardafed ve serhat bölgesinin  diğer dernekleride bizimdir halkındır

destek olmamız öneri sunmamız yerinde bir eylemdir. bunu yaparkende. iyi işler yaptıklarında tebrik olumsuz işler yaptıklarındanda eleştirimizi yaparız bu sadece ardafed ile sınırlı değildir
ardahan kars ve ığdırın hata türkiyenim bütün derneklerinedir. 2013 yılında kurucu ve onursal baskan sayın güven doğruyol beni arayarak
ardahanlıları taksime çıkartacaklarını söyleyip destekte bulunmamı istedi. hemen olumlu cevabımı verdim.ne demek sayın baskan
ardafed ardahan bizim dedim ve 100 yıllık hayali hep beraber gerçekleştirdik ardahanlıları istanbulda yoğun ve kalabalık
bir şekilde ilk kez buluşturduk. kısacası tarihi günde istanbulu salamıştık..aynı şekilde farklı tarihlerde yaşar geler hocamız ve fakir yılmaz beyde beni arayarak
destek olmamı istediler hiç birine olumsuz cevabım olmadı bu tarz yaklaşımlarım tüm dernekler için hep geçerli oldu

bazı arkadaslar iyi niyetmi kötü niyetmi desem bilemiyorum ama arşivlerden çeşitli
dokümanlar bulup sevmediğimiz kabul edemiyeceğimiz bir şekilde baslıklar atarak mehmetali arslanı ve kurumları yıpratmaya çalışmaktadır kesin bir hadise olmasada  ben böyle okuyorum.
bunlar iyi niyetli yaklaşım olsada tarafımdan hoş görülecek bir yaklaşım değil ne demek mehmet ali arslan ardafede talimat verdi bu tür başlıkları doğru bulmuyorum dedi

DERNEKLER MEHMET ALİ ARSLAN'sız MEHMET ALİ ARSLAN'da DERNEKSİZ OLMAZ
Mesajında  yeni kurduğu derneklerin internet siteleri hakkından'da açıklama yapan: imparator ülkemizde bulunan onbinlerce dernek için bir kaç internet sitesi
kurduk yakında türkiye genelindeki  stk oda dernek ve cemiyetlerin sesi olacağız mehmet ali arslan derneksiz derneklerde mehmet ali arslan'sız olmaz beraber
çalışarak proje üreterek ve gerçekjleştirerek bir yerlere varabiliriz diye ekledi
























CNN ARDAHAN İNTERNATİONAL #cnnardahan #cnn #ardahan #ınternational #cnnardahanınternational #haber #haberler #news #press #gazete #gazeteler #haberleri #ardahanın #sesi #posof #damal #hanak #çıldır #göle #hoçvan #haberleri
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post