1 Kasım 2018 Perşembe

ardafed ardahan kermes tanıtım günleri



ARDAFED'i CNN ARDAHAN İNTERNATİONAL YAZARLARINA ŞİKAYET ETTİLER 
Geçtiğimiz günlerde kars ardahan ığdır yöre derneklerinin istanbul Beylikdüzünde organize etikleri Kars ardahan ığdır
tanıtım günlerinin tartışmaları henüz bitmemişken.. yeni bir tanıtım günleri etkinliği daha başlıyor.. merkezi istanbul şişlide 
bulunan Ardafed Ardahan dernekler federasyonu bu yılda kermes ve tanıtım günü etkinliği düzenleyecek 
ardafed geçtiğimiz sene istanbul maltepe sahilinde tanıtım ve kermes günleri düzenlemiş ve
onbinlerce kişiyi etkinlik alanına çekmeyi başarmıştı.
ARDAHANLILAR ARDAFEDİN KERMES VE TANITIM GÜNLERİNE DESTEK VERECEKMİ?
Geçtiğimiz sene ardafedin düzenlemiş olduğu kermes ve tanıtım günlerine ardahanın bir çok kurumu ve derneği destek vermemişti..
özelikle ardahanlıların yoğun olduğu esenyurt ardahan lobisinde katılım olmadı.
öte yandan geçtiğimiz sene yapılan etkinlikte mağdur olduklarını emeklerinin karşılığını alamadıklarını
söyleyen içlerinde yazar ve sanatçıların bulunduğu bir 
çok kişi tarafsız yayın yapan: cnn ardahan ınternational Yazar ve adminlerine ardafedi şikayet edip ilgili konuların gündeme
getirilmesinin ricasında bulundular..

ARDAHAN İNTERNATİONAL ₺CNN #ARDAHAN #INTERNATİONAL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post