26 Kasım 2017 Pazar

Ardahan tanıtım günleri


ARDAHAN TANITIM GÜNLERİ SÜPER GEÇTİ
Günler önce reklamı ve duyurusu yapılan ardahan tanıtım günleri istanbul maltepe sahilinde yapıldı
binlerce kişinin katıldığı tanıtım günleri tam not aldı daha önce yapılan tanıtım günlerine nazaran kalabalık geçen
ardahan tanıtım günlerinde etkinlikte stant açan esnafında yüzü güldü

istanbul ardahan dernekler federasyonu öncülüğünde yapılan tanıtım günlerine ardahanın diğer dernekleride destek verdi
 yapılan Tanıtım günlerine  Ardahanlıların Yoğun olduğu esenyurttaki ardahan derneklerinin katılmaması dikkat çekti

MEHMET ALİ ARSLAN TEBRİK ETTİ
ardahan kars ve ığdır derneklerini başarısızlıktan dolayı sık sık eleştiren genel yayın Yayın yönetmenimiz
Mehmet ali arslan'da ardahan dernekler federasyonu ve etkinlikte ortakça hareket eden diğer ardahan derneklerini
tebrik etti : CNN ARDAHAN İSTANBUL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post