1 Mart 2018 Perşembe

ARDAHANIN EN BÜYÜK VE EN KALABALIK GRUBU REKORU KIRMAK HABERİ



 İMPARATOR ACEMİ ADMİNLERİN İSTEKLERİNE SON NOKTAYI KOYDU MEHMET ALİ ARSLAN ACEMİ ADMİNLERE TEKNİK DESTEK VERECEK
son günlerde ardahan gündemini meşgul eden acemi ardahan adminlerine imparator mehmetali aslan son noktayı koydu
kurdukları facebook grupları ie ilk hedeflerinin ardahanın gelmiş geçmiş en büyük grubu markaköy kora rekorunu kırmak
istemeleri ve bu yönde bir biriyle yarışa girip gündemi meşgul eden adminler ardahan kamoyuında gündem haline gelmişti
bunu üzerine internet ortamında adminlerle görüşen mehmet ali arslan acemi adminlere tavsiyede bulunup bpş işlerle gündem
yapacaksanız faydalı birseyler yapın dedi.. öte yandan yeni adminler mehmet ali arslan'ın adminleri
 tarafından eğitilip ve kendilerine teknik destek verilecek.. konuyla ilişkili mehmetali arslan twitter hesabnında açıklama yaptı

İŞTE O AÇIKLAMA:
Burdan gençlere sesleniyorum grup kurarak o rekoru kıracağız bu rekoru kıracağız diyerek kendinizi yormayın son günlerde
sayfalarda görüyorum işte markaköy koranın, 600 bin üyelik rekorunu kıracağız diye yarışa girmişler arkadaslar o grup
marka köy kora nın değil benim kurduğum gruptu marka köy kora bir köy ismidir köy grup kurmaz grubun adı marka köy kora idi ve
700 bin üyeye yaklaşırken facebok grup özelliklerini değiştirdi ve ben grubu kapatım geçmişi bırakalımda şuan bile ardahanın
en kalabalık grupları bize ait 50 bin 60bin üyeli gruplarımız var şuan ki gruplarda pek fayda olmuyor sayfa açın daha iyi bin
üyeli bir sayfanız olsun 50 bin üyeli gruptan iyi bir çok admin arkadaslar la konustım yeni sayfa ve grup kuran arkadaslarda
bizle iletişime geçsin hepsine teknik destek vereceğiz kars ve ığdır adminleri çağrım sizin içinde geçerli











CNN ARDAHAN İNTERNATİONAL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post