22 Ekim 2018 Pazartesi

ardahan kars ığdır kermes tanıtım günleri



DERNEKLERİN KERMES VE TANITIM GÜNLERİNDE SATIKLARI ÜRÜNLER FAKEMİ? (SAHTEMİ) Ardahan kars ığdır derneklerinden açıklama bekliyoruz CNN ARDAHAN INTERNATİONAL 
kışın gelmesi ile beraber metropol kentlerde bulunan ardahan kars ığdır derneklerinde'de yoğun bir hareket ve yarış var bölge dernekleri teker teker podyuma çıkıp sanatlarını şhowlarını sergiliyorlar bununla birlikte yaptıkları kermes ve tanıtım günlerinde yöreye ait ürünlerinde satışını yapıyorlar ardahan kars ığdır derneklerinin son modası ise kermes ve tanıtım günleri bölge dernekleri son yıllarda podyuma çıkarak yeni modalarını halka tanıtıyorlar.
ÜRÜNLER TRAKYADANMI GELİYOR?
Bölge derneklerinin yaptıkları tanıtım ve kermes günlerinde vatandasın pek memnun görülmediği aldığımız haberler arasındadır CNN ARDAHAN INTERNATİONAL Haber servisini arayan onlarca kişi geçtiğimiz gün yapılan kermes ve tanıtım günlerinde ürünlerin sahte olduğunu ürünlerin trakyadan alınıp kermes ve tanıtım günlerinde ardahan kars yöresel ürünleri adı altında vatandaşa satıldığı yönünde idalarda bulundular.. aynı iddalar geçmişte yapılan kermes ve tanıtım günlerindende gündeme gelmişti


ARDAHAN İNTERNATİONAL ₺CNN #ARDAHAN #INTERNATİONAL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post