19 Ekim 2018 Cuma

ARDAHAN KARS IĞDIR KERMES VE TANITIM GÜNLERİ 2018


ARDAHAN KARS IĞDIR KERMES VE
TANITIM ETKİNLİĞİ BAŞLADI.. KIŞIN GELMESİ İLE 
BERABER ARDAHAN KARS VE IĞDIR DERNEKLERİNDEN OLAĞAN ÜSTÜ BİR YARIŞ VAR HEMEN HEMEN BÜTÜN DERNEKLERİN PODYUM HAZIRLIKLARI VE PROGRAMLARI BELLİ OLDU ARDAHAN KARS IĞDIR DERNEKLERİ VE TANITIM PLATFORMU BU YIL İSTANBULDA 3 ÜÇÜCÜSÜNÜ DÜZENLEDİKLERİ KERMES VE TANITIM GÜNLERİNİN STARTINI VERDİ istanbul Beylikduzu Metrobüs durağında yapılan kermese yoğun ilgi var.

ARDAFED'DEN MEGA KERMES
Geçtiğimiz sene istanbul maltepe sahilinde muhteşem bir katılımla kermes ve tanıtım günlerini gerçekleştiren ardafed ardahan dernekler federasyonu bu yıl yine maltepe'de kermes ve tanıtım günlerinini yapacak kışın gelmesi ile birlikte yöre derneklerindende hareketlemeler başlamış durumda.Önümüzdeki hafta ve aylarda derneklerin kermes tanıtım günleri ve kaz gecelerini sizlerle paylaşacağız.. CNN ARDAHAN INTERNATİONAL

ARDAHAN İNTERNATİONAL ₺CNN #ARDAHAN #INTERNATİONAL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post