13 Ekim 2018 Cumartesi

MEHMET ALİ ARSLAN Hoçfed ile dalga geçmiyorum ciddiyim


MEHMET ALİ ARSLAN DUYURUSU
Evet sevgili dostlar dün bir açıklama yapmıştım adminlerimiz hoçfedi yönetmeye adaydır diye hoçfed nedir diye merak edeniniz olur bilmeyenler için yazmak isterim arkadaslar kısaltması hoçfed olan Ardahan hoçvan dernekler Federasyonu adı üstünde bir stk ve dernektir ardahan hoçvan bölgesinde onlarca dernek var şahsım olarak hepsine eşit mesafedeyim hoçfed başarısızlıklarından dolayı sıkça eleştiri alıyor kurulduğu günden beri hep böyledir şuanda yine dernek içinde tartışmaların olduğunu bilmekteyiz hoçfedin önümüzdeki günlerde kongresi var bu netice kapsamında bir hoçvanlı olarak bende görüşümü yazdım ne dedim hoçfed aday bulmakta ve yönetilmekten sorun yaşıyorsa 2 admin arkadaşımı başkanlığa ve yönetime aday gösterebilirim dedim tabi sonrasında Mehmet ali Arslanı çekemiyenler isteyipte bir türlü küçük Mehmet ali Arslan olmuyanlar olayı saptırmaya çalıştı hepsinin haberi geliyor bana zaten yüreği olan benle sorunu olan erkek gibi karsıma çıkar derdini anlatır  arkamızdan konuşanları fazla ciddiye ve mahtaba almam ben genelde hoçvan ve ardahandayım İstanbula geldiğimde ise genelde ardahan kars ve hoçvanlıların yoğun olduğu semtlerdeyim gazetecik mesleğim gereği İnternet ortamındanda sürekli aktifim adam gibi dertlerini bana anlatmak yerine koca karılar gibi dedikodu yapan zatlarada fazla bişey demiyorum yarası olan gocunur yüreğiniz varsa bana ulaşmak kolay.. bir hoçvanlı olarak tekrardan diyorum hoçfed yönetilmekten acizse desteğe hazırız. biz dernekler ve siyasi partiler üstüyüz bu nedendirki hoçfed ilede bir bağımız ve üyeliğimiz yok. göndereceğim adminlerde derneğe üye değil ama hoçvanın pırıl pırıl çocuklarıdır. hoçfed dinazor kültüründe vazgeçmeli hoçfed gibi yapılar gençlerin önünü açılmalı bunu sadece hoçfed için tavsiye etmiyorum hoçvanın tüm derneklerine tavsiyemdir. hoçvan için birlik olmamız lazım bunu her zaman dile getiriyorum ama birileri hoçvanın babasının tekelini sanıyor biz öyle sanmıyoruz hoçvan hoçvanlılarındır herkesindir derneklerimiz böyle arabesk yaklaşımlardan kendilerini arınmalıdır hoçvanın birliği güzeliği adına birlik olup hep beraber başarabiliriz. hoçfedin yakında yapılacak kongresinde aday olacaklara başarılar dilerim.. Bize düşen bir görev varsa dışardan her zaman desteğe varız bu sadece hoçfed için değil hoçvanın tüm dernekleri ve oluşumları için + ardahan kars ığdır ve türkiyedeki bütün oluşum ve dernekler için  geçerlidir.


MEHMET ALİ ARSLAN www.mehmetaliarslan.name.tr




ARDAHAN İNTERNATİONAL ₺CNN #ARDAHAN #INTERNATİONAL
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post
Sonraki Next Post
Önceki Previous Post